Öyle bi konuşmuşunki yaşca benden kücük olduğum için değil ama yazmadan edemedim yaş ile bilgiye saygı duymak diye bişey yoktur, yaşca büyük birisine büyük olduğu için saygı duyulur bu yeni nesil sen gibi nedense yaşı büyük saygı duymayın gibi böyle bir ibare oluşturmuşsun. Bilmek ayrı şey büyük olmak ayrı şey yarın sanada saygı duymazlar ise hiç zoruna gitmesin diyorum.
Ben yaş ile saygıyı bağdaştırmadım zaten hocam. Yaş ile olgunluğun doğru orantıda olmadığını söyledim. Elbette sizin dediğiniz gibi: "yaşca büyük birisine büyük olduğu için saygı duyulur."