Merhaba arkadaslar,
Ofisde 8 adet bilgisayarimiz var bunlar veri agi ile birbirlerine bagli. ve bir tanede server bilgisayarimiz var burada dosyalarimiz var. Amacimiz butun bilgisayarlardan bu dosyalara ulasmak bunu yaptik.
Fakat bazen
bu hatayi aliyoruz. yani servere giris izni yok diyor.
''x'' a basip kapatiyorum tekrar aciyorum ve bunda aciliyor.
neden olabilir?