Bu arada paylaşmış olduğunuz madde aylar öncesinde yapılan sözleşme güncellemesinde bire bir şekilde yer alıyordu. Yani yeni bir durum değil. Paylaştığınız şey aklıma takıldığından dolayı önceki sözleşme güncellemesini inceledim ve birebir aynı olduğunu gördüm. Yani son zamanlarda meydana gelen gelişmeler ile alakası olduğunu düşünmüyorum.
Ayrıca devletin seçim öncesinde böyle bir hataya düşeceğini hiç sanmıyorum. Şahsım adına o kadar oy kaybettiler ki birde buna el atarlar ise kaybettikleri oylara yenisi eklenecektir. Gerçi ben zaten oy vermiyordum oda ayrı konu. Herkese iyi çalışmalar.