Keşke konu açmadan önce biraz forumdaki benzer konulara gözatma alışkanlığı olsa insanların.
Daha dün bir arkadaş buna benzer bir başlık açtı. Onunki ana siteler olduğu için ayırmana gerek yok hesapları dedik. Ama paravan blogların aynı hesaptaymış senin.
Onlar orada durmamalı (nokta!)