arkadaşlar forumdan birinden oyun sitesi aldım aldığımda sitede reklamlar vardı gözüküodu sorun yoktu siteyi aldıktan sonra kendi adsense panelimden aynı kodları oluşturup siteye ekledim ve başvuru yaptım 5 6 gün oldu başvuru yapalı panelde sürekli başvurunuz inceleniyor yazıyor ne red cevabı geliyor nede aktif oluyor anlamadım gitti bu konuda bana yardım edecek birisi varmı acaba.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:54:25 -->-> Daha önceki mesaj 17:26:37 --

konu hakkında bilgisi olan yokmu?