redphoenix28 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ya hayır ben gmail içni isityorm kardeşim Kanalla ilgii yok
youtube konusunda oldugumuz için yazdım ben kanala girmen için gmailin olması gerek diye o şekilde yazdım.