şimdi yine kafam karıştı

kaydırma çubuğu ile kaymayacak yani sürekli reklam görünmeyecek sayfada aşağıya doğru inilince reklam da kaybolacak
örnek verdiğiniz oyunskor'da kaydırma çubuğuna çok yakın mesela, sayfayı kaydırma isterken yanlışlıkla tıklanma olasılığı var.
Bu yüzden çıubuk ile reklam arasında en azından imlecin sığacağı kadar bir boşluk olması lazım.
Ben de bu şekilde en az 2 yıldır kullanıyorum sıkıntı çıkmadı.