Arkadaşlar inanın şu konuyu açarken utanmıyor değilim..
sebebini merak edenler alt konuya baksınlar:
https://www.r10.net/hosting-sikayetle...is-com-tr.html
sunucu parasını ödedim rahatım diye gittim borçlarıda erkenden ödediim..
Paranızı en geç p.tesi salı verebilirim
hatta ve trafikte sorun yaşayamayacağım bi makina arıyorum
2 tb kadar hdd olsa yeter
not akşam 9-10 Kadar bekleyeceğim sunucu açılmasa verebilecek olursa almayı düşünüyorum..
Uygun bi fiyat cekerseniz iyi olur acildiye kabarık fiyat verirseniz almam .
Merhabalar;
PM Gönderdim dönüş beklemekteyim.