Kendilerini arayip kurye hala gelmedi dedigimde, tekrardan bilgilendirecegiz kuryemizi dendi. Kurye yarin xxxx yerde bulusuruz ben sizi ararim dediginin ustunede on gun gecti, hala yok. Ana bana maille hesap hareketlerim geliyor. Tamam bos hesap hareketi ama kurye adima imza atti gibi hissediyorum nedense. Kisacasi eksik bilgi yok. Baliklama bir işe dalmişlar. Beceremiyorlar. O hesaba ihtiyacim olsaydi eger 1 ay beklemeye deger mi sizce?
Diger arkadasa cevabim : sizi ararlar tabi, cunku : ucretsiz hesap. Otomatik talimat onerecekler, sms ile bilgilendirme onerecekler. Onereceklerde onerecekler
Ben antepdeyim sen artvindesin hocam bize uğramıyorlar daha ekipleri burada gelişmemiş