Arkadaşlar merhaba,

Elimde iPad 2 16GB Wifi var bunu satmak istiyorum fakat 2. el satış fiyatı hakkında kafamda tam bir fiyat oluşturamadım. Cihazın fotoğraflarını yarın koyucam konuya ama görsel olarak hiçbir sıkıntısı yok, çok temiz kullandım. Ayrıca yanında 100 küsür liraya aldığım orjinal Apple'ın SmartCover(Akıllı Kılıf) var turuncu renkte. Şarj Aleti ve kablosu mevcut, faturasını evde bulur konuya eklerim. Cihaza iOS7 yükledim 1 haftadır kullanıyorum gayet akıcı bir şekilde çalıştırıyor o yönde bir sıkıntı yok, cihazın home tuşu ve power tuşunda hiçbir sıkıntı yok zaten home tuşunu genelde hiç kullanmam multitouch haraketleriyle kullanırım (4 parmağı kendine çekince ana ekrana dönüyor) bu yüzden home tuşu hala ilk günkü gibi, power tuşuda smart cover oldugu için zaten otomatik açıp kapıyor hiç kullanılmadı bile denebilir. satma sebebim pek fazla kullanmıyorum ihtiyaç fazlası diyebiliriz. Gelecek tekliflere göre kafamda bir fiyat belirleyip satmayı düşünüyorum, herkese iyi forumlar.