doktora göre değişir acı çekme oranı, ben aynı anda 3 ön dişe kanal yaptırdım, okadar ahım şahım acımadı, ön diş kolay zaten
he birde ön 8 diş kaplama yapıldı
sen bu acıları çeksen ölmüştün galiba