Sabit bir ip adresi alman lazım o aldığın hat ile modeme port açıp o port u proxy ile kendin bağlanman lazım.
Özet ile
A kişisi 1 adet ttnet den sabit ip alıyor. ip adresi: 123.123.1.2
Modeminden port porxy yapıyor.
Sen B kişisi olarak A kişinin proxy hizmetine bağlanıyorsun ve ip adresin A kişisin oluyor.
En basit böyle anlata biliyorum.
Mümkün ama öyle gidip polislerin ip yi filan alamazsın imkanlar dahilinde yapılır.