Daha öncede söyledim bu şekil kaldırırsan google dizini kaldırır kompl yeni açtığın sitede googlde gözükmez ya tek tek linkleri kaldıracaksın yada robot txt ten linkleri engelliyeceksin index.php ne de noindex koyarak bir süre bekleyeceksin. Yada direk yeni siteni kurup güzel bir 404 sayfası oluşturacaksın google eski indexleri zamanla temizler zaten
Şöyle sıralayayım;
---------------------------------------------------
Site header'ine şunları ekledim;
<meta name="robots" content="noindex" />
<meta name="robots" content="noarchive" />
---------------------------------------------------
Robots.txt dosyasına şunu ekledim;
# global
User-agent: *
Disallow: /
---------------------------------------------------
Google webmaster tools'tan şu ayarları yaptım;
Google dizini > URLleri kaldır > Yeni kaldırma isteği oluştur > Kaydet
---------------------------------------------------
Google tüm dizini kaldırdı arama sonuçlarından. Ben de eklediğim sitemap dosyalarını sildim.
Sorularım:
1. Google'da artık hiç bir içeriğim indexli değil. Yeni, sıfırdan bir site kuracağım. Bunu şimdi yapabilir miyim yoksa bir süre daha beklemeliyim?
2. Yeni açtığım site neden google'da görünmüyor?
Teşekkürler.