Konu
youtube da 3 telif yedim :)
01-10-2013, 20:18:35
#1
dombalak
bugün youtube da telif yedim 3 kez ve kanalım patladı
adsense de bir şey yok çok şükür
geçen ayın kazancını ödermi bana youtube