Bilmiyorum ama, Türkiye de şu an hizmet vergisi yok bildiğim kadarıyla. Ancak diğer ülkelerde varsa, en yakın zamanda Türkiye de uygulayabilir.
Böyle bir yasa çıkarsa hepimizi vurabilir. %5 gibi birşey olur diye tahmin ediyorum. Sonuçta ne kadar olabilir ki???
Gelir vergisi %15'den başlıyor.