yapmayın hocam ya oda bir can tamam yaptığı şey düzgün takdir edilecek bişe değil ama her ne olursa olsun böyle bir olay yüzünden hiç kimse ölmeyi haketmez hatta hiç bir olay yüzünden haketmez
Ya hocam belli bir konuda haklısınız video'yu izledikten sonra resmen sinirlendim. Bir sinirle yazdım ama kimsenin kimseyi taciz etmeye hakkı yok. Araba da bir de çocuk varmış. Yazıktır..