WebGezgini adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Araç sahibi motorluyu öldürdüğü için ceza değil daha ödüllendirmek lazım. Dünya dan bir pislik daha temizlenmiş oldu işte.. Siz ne diye ailesi ile yolda giden insanları taciz edersiniz!!
yapmayın hocam ya oda bir can tamam yaptığı şey düzgün takdir edilecek bişe değil ama her ne olursa olsun böyle bir olay yüzünden hiç kimse ölmeyi haketmez hatta hiç bir olay yüzünden haketmez