O motorcular geçtiğimiz günlerde ölen bir dostları için eylem yapıyordu, ama yaptıkları eylem yolu vs. tamamen kapatıyor, iyi olmuş diyemeyeceğim ama iyi ki ülkemizde böylesine motorcular yok.