Normalde trafikte motor kullananlara saygılıyımdır işte adamın arkasına kadar gelip fren basanlara falan da kızarım ama iki araba arasından falan böyle geçmeye çalıştılar mı, kırmızıda en arkadan gelip aralardan geçip öne geldiler mi delleniyorum.
Napacak Motoru Olan Adam En Arkada Araçların Geçmesinimi Beklicek Işıkta?