Konu
Abilerim kardeşimlerim sadece bir önerim olucak
01-10-2013, 16:42:18
#20
Chile_Mix
Bende Ağız ve Diş Sağlığı Merkezinde yaptırdım kanal tedavimi. Yapılırken biraz acıdı ama çok şükür şuana kadar iyi.