kurallarda belırtılen acık bırsey yok. ama yılların adsensecılerın bu konu uzerıne her yerde yorumu yasak ve ban sebebıdır. ben buyuk sıtelerde goruyorum belkı onlar vıp dıye koyabılıyor ama bıze zararı dokunabılır bence kullanma. google support forumlarında yasak olduguna daır onlarca mesaj var.