Fevreka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok acil bir işim vardı ve arkadaş o ara online idi mesaj attım ve Allah razı olsun 5 kuruş bile almadan işimi hemen halletti.belki bi logo işi falan değil daha basit bi iş verdim ama sunum yapacağım için acildi.değil ücretsiz, 30-40 istese verirdim.Allah tekrardan razı olsun.çok teşekkür ederim.
Asıl ben teşekkür ederim hepimizden razı olsun...
Hayırlı olsun...

Teşekkürler