Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beyler her gittiğim yerde gariptir bi bayan-kız vs çıkıyor tanışıyorum. Örneğin tansaşa gidiyorum kasiyer kız iş atıyo numaramı alıyor. Hastaneye gittim geçen gün bi bayanla tanıştık kahvaltı ederken okul müdürü çıktı iş attı numaramı aldı denize gidiyorum yine benzer şekilde bi yerden bi kız çıkıyo. Arkadaşlarla bara fln gidiyorum biri çıkıyor vs. Hepsinini amacı farklı. Ama hiçbiri evlenilecek kızlar-kadınlar değil. Yani bnde ztn evlenmek için onlarla sohbete girmedim o ayrı Bu nedenle 28 oldu yaş kız bolluğu var ama elde bişey yok. Bahtsız bedevilik bumudur acaba :d evde kalcaz resmen.
Baz insanlar harbiden de tuaf çekiciliği vardır, benim dayı oğluda bu şekilde pek tip yok ama nasılsa bir çekiciliği var keratanın

Ortama göre davran bayanlar ne istiyorsa ver geç işine bak bu günleri ararsın zamanın varken şansını iyi değerlendir.