Beyler her gittiğim yerde gariptir bi bayan-kız vs çıkıyor tanışıyorum. Örneğin tansaşa gidiyorum kasiyer kız iş atıyo numaramı alıyor. Hastaneye gittim geçen gün bi bayanla tanıştık kahvaltı ederken okul müdürü çıktı iş attı numaramı aldı denize gidiyorum yine benzer şekilde bi yerden bi kız çıkıyo. Arkadaşlarla bara fln gidiyorum biri çıkıyor vs. Hepsinini amacı farklı. Ama hiçbiri evlenilecek kızlar-kadınlar değil. Yani bnde ztn evlenmek için onlarla sohbete girmedim o ayrı Bu nedenle 28 oldu yaş kız bolluğu var ama elde bişey yok. Bahtsız bedevilik bumudur acaba :d evde kalcaz resmen.