Konu
Bu nasıl saçmalıktır ???
01-10-2013, 11:56:47
#8
t4ko
bu ay alacaksınız işte hocam onu sıkıntı yapmayın halen düzenleme var..
herkesde aynı sıkıntı var, sadece siz de değil.