neden kapatma ihtiyacı duyuyorlar ki? bende kullanıyordum haberler, döviz kurları, maillerim, tarih saat, yapılacaklar listesi hepsi ne güzel önümdeydi tamam herkese yararı yok anladık da zararıda yokki canım isteyen kullansın istemeyen kullanmasın