Formu kaydettikten sonra sessiona bir veri atarsınız. Şayet sessionda da bu veri ayarlanmamışsa veritabanına kaydetme işlemini yaparsınız. Ayarlanmışsa da zaten doldurdunuz gibi bir uyarı verirsiniz.