Konuyu yanlış yere açtıysam özür dilerim.

Resimde gördüğünüz gibi 2 sitem 2 kere eklenmiş görünüyor. www. olarak ve www. olmayarak. Bu durumda ne yapmalıyım? www. olanları silmeli miyim?