hocam temada o sıtenın temasından eser kalmayacak. Ki ben lınk cıkısı vermek ıstemıyorum. Baska temada da bu özellik bozuk oldugundan bende sadece o kalsın gerı kalan kısmını ben ayarlarım dıye temayı edıtledım. Sadece bır ozellık ıcın ben o temada kımseye lınk vermek ıstemem. Yinede emek onların emegı haklısınız ama kımsede tema konusunda yardımcı olmuyor malesef.
Konu yanlıs yerdeymıs ksr bakmayın. tasınırsa sevınırım