nIghtMastEr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şirkette 7-8 kişi başladı aylarca kullandılar hiç biri normal sigarayı aramadı. Fakat 1 sene sonunda kullanmayı bıraktılar. 7-8 kişiden sadece biri sigarayı komple bıraktı diğerleri içmeye devam ediyor.

Şayet elektronik sigara sağlığa zararlı değilse tavsiye ederim. Normal sigarayı aratmıyor çünkü. Hatta biraz dirençli olunabilirse komplede bırakılabilir.
araştırdığıma göre sigaradan daha zararlı değil. bu yüzden araştırıyorum en azından koku yok birde kullananlara sorayım dedim farklı yazılar dönüyor internette