Şirkette 7-8 kişi başladı aylarca kullandılar hiç biri normal sigarayı aramadı. Fakat 1 sene sonunda kullanmayı bıraktılar. 7-8 kişiden sadece biri sigarayı komple bıraktı diğerleri içmeye devam ediyor.
Şayet elektronik sigara sağlığa zararlı değilse tavsiye ederim. Normal sigarayı aratmıyor çünkü. Hatta biraz dirençli olunabilirse komplede bırakılabilir.