Bır arkadasım var ama, 10-12 yıl ısvecte yasadı, ısveccesı anadılı gıbı. Su an turkıyeye kesın donus yaptı, 1-2 yıldır turkıyede, alanyada calısıyor bır hastanenın tercume kısmında. Bılmıyorum ılgılenır mı ama aklınızdakı fıyatı vb. bana ıletırsenız kendısıne bır ulastırayım, bos vakıtlerınde sıze yardımcı olur belkı. Hem kendısı ıcın ek gelır olur hem sıze faydası olur. (not: ama oyle gunde 1 makale dondurulecekse, 100 kelıme olacka 1 tl verıcem muhabbetıyse hıc yorulmayın, hakıkaten ek gelır sayılabılecke, aylık soyle en az 400-500 getırısı olacak ıse pm atın lutfen)