Konuda görmeyenler için

*Ödeme trader'e göre yapılır.
**İşi yarım bırakanlara ödeme yapılmaz.
***İşi aksatana ödeme yapılmaz.



İşi yaparım diyerek oyalamazsanız sevinirim