Ne mi yaptım ülkem için... Gece gündüz demeden çalışıyorum ülkem için sen ne yapıyorsun ? Senin gibiler ne yapıyor ? 100 Milyon $ zarara uğratıp devleti gelip burada maval okuma bana... PKK bayrağıyla birlikte Gezi diye ayaklandın sen ne yaptın PKK bayrağı açanlara ? Konuşmaya gelince diliniz pabuç... Ama icraate gelince sen ne yaptın. Biz birşey yapmasak da birşey yapmamış oluruz. Siz ne yapmış oluyorsunuz vatanı milleti zarara uğratmaktan başka ? Devletin güvenliğini sağlayan Polis'e taş molotof atmaktan başka ne bilirsiniz vatanı kalkındıracak söylesene bana. Vatan için şunu yaptım desene.. Türküm doğruyum andı ülkede yasaklandı öyle mi, tam karşımdaki okul hergün ne okuyor acaba ? Demesin ya Türk'üm demesin istemeyen demesin arkadaşım, Fransa'da Türk okulu varsa, ABD'de Türk okulu varsa senin kardeşin olan Kürdün,Arabın da kendi okulu olsun ne olur ? Ölür müsün ? Bölünür müsün ? İlerleme deyince ABD gibi olamıyoruz dersiniz değil mi ? Ama ilerleme yaşanınca ülke gelişmesin yok biz taş koyalım dersiniz. Ya bırak kardeşim bu ayakları bırak... Zarardan başka birşeye yaramıyor yaptıklarınız. Son mesajımdır bundan sonra söyleyeceklerin beni ilgilendirmiyor. Sürç-ü lisan ettiysek af ola...
Pkk bayrağı altı kelimesinden sonra okumadım.
Senin desteklediğin ideoloji şuan 40.000 türkün katili PKK nın ve Apo ne istediyse yaptı.
Türküm Doğruyum kalktı be. Konuşma daha da.
Sen çok çalışıyorsunda biz çer çöpte bayat ekmek arıyoruz sanki adama bak.