Konu
PES'ciler Hemen Gidip FİFA Alsın
30-09-2013, 13:21:16
#7
GuNGoRv
Ara pascıların alayı pes kötü diyor
Yok öyle kolay gol atmak
Pas yapa yapa gideceksiniz öyle eskisi gibi messi ile çaprazdan vur gol olsun devride bitti. Ben beğendim oyunu tek sıkıntı menüler tırt olmuş