Ara pascıların alayı pes kötü diyor Yok öyle kolay gol atmak Pas yapa yapa gideceksiniz öyle eskisi gibi messi ile çaprazdan vur gol olsun devride bitti. Ben beğendim oyunu tek sıkıntı menüler tırt olmuş