Arkadaşlar bir iletişim formum var.
İletişim formumdaki verileri kaydete bastığımda veritabanına yazıyor.
Arkasından o sayfada klavyeden f5 tuşuna bastığım anda "Yeniden form gönderme işlemini onayla" yazısı çıkıyor ve tamama basıldığında aynı veri ikinci kez ekleniyor.
Bir kullanıcı birden çok kez iletişim formunu kullanabilir.Bu yüzden bu gönderilen veritabanında varmı veya yokmu diye kontrol edemiyorum.
Peki bunun kontrolünü nasıl sağlarım? Yani sayfa refresh yapılarak ikinci kez post edilmesin.