bende 10 senelik winning eleven-pes maceramı 2012 senesinden sonra fifaya geçerek sonlandırmıştım.. gerçekten oynamadan bilemiyorsun, belki şu anda pes düzelmiştir birşey diyemicem 2 senedir oynamadığım için ama yine ben fifa 14'ü alıcam ps3 için