OdemeHizmetleri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yeni mi anladiniz Fifanin pesten 10 gömlek üstün olduğunu? Ben de sizin gibiydim, taa ki pes 2012 de hayal kirikliği yasayip fifa oynayana kadar. Hiç sevmezdim fifayi ama resmen pesi ezdiler adamlar son 2 yılda.

Bu mesaj sony ericsson mısır unu ile gönderildi.
Valla harika hocam işten çıkıp eve gidip Fifa oynamak için can atıyorum