Yıllardır PES oynayan birisi olarak pesin son çıkan 2014'ünü gördükten sonra hayal kırıklığına uğramıştım PES 13'ü orjinal almıştım online oynuyordum. Fakat bu sürekli ağ sıkıntıları bağlantı yavaşlığı sinir bozucu derecedeydi ama pesten hiçbir zaman vazgeçmedik sürekli devam ettik ta ki 2014'ü çıkarana kadar çıktığı ilk gün hemen orjinali almayı beklediğim oyun 2013 ten sonra beni üzmüştü Bi adamla tanıştım adam tam bir fifa hastası ve deliler gibi online oynuyor. Bende pesin bu oyunda olan düşük sinyal sıkıntısını anlattım adam güldü Fifada online oynarken böyle sıkıntının hiç olmadığını söyledi bizi fifaya davet etti. Dün arkadaşla hemen orjinal cd'sini aldık ve oyunu kurduk oyun harika.. PES'i online oynayanlar saç baş yolanlar hemen fifaya geçsin öyle modlar varki şaşıp kalırsınız Mesela herkes mevkiisini seçiyor ve 11vs11 maç yapabiliyorsunuz hepsi gerçek kişi ve tek kullanıcı bu kişileri tanıyor olmanızda daha güzel bir faktör takım yardımlaşması falan filan.
Ayrıca golden sonraki sevinci bizim belirlememiz harika golden sonra istediğini yapıyorsun

Şimdilik bu kadar oynadıkça çözdüğüm şeyler olursa konuya eklerim