ebroker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar aranızda elektronik sigara kullanan var mı? sigaraya bırakabilen oldumu? Faydası - zararı oldu mu? kendisi kullananlar ya da yakınlarında kullanan kişiler yorum yaparsa sevinirim. internette pek çok yazı faydalı zararlı diye. ben kullananların yorumlarını merak ettim.
bizim bi komşu almıştı sigarayı bıraktı tamam ama adam şimdi heryerde içiyor arkadaş metroda bile içiyordu