Hocam çok teşekkür ederim ilginiz için,
Yönetimdeki arkadaşların bu konuyu sabitlemesini yada aynı - benzer başlıkda Topic açılmasını rica ediyorum sanırım r10'da önemli bir konu eksiği böylelikle giderilmiş olacak.
Sabah kütüphaneme bakıp yazarım tam baskıyı azizim. Şuan pcmden baktığımda kitap var ben de. Pcye yazdıysam da mutlaka vardır zaten.