Hocam çok teşekkür ederim ilginiz için,
Yönetimdeki arkadaşların bu konuyu sabitlemesini yada aynı - benzer başlıkda Topic açılmasını rica ediyorum sanırım r10'da önemli bir konu eksiği böylelikle giderilmiş olacak.
Kafka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sabah kütüphaneme bakıp yazarım tam baskıyı azizim. Şuan pcmden baktığımda kitap var ben de. Pcye yazdıysam da mutlaka vardır zaten.