Okey, tavla, batak değilse (gına geldi) bende pm alabilirim hocam

Masaüstü uygulama da yapılacak mı, arayüz olarak ? Birde süre bilgisini ekleyebilir misiniz ? İş durumuna bağlı olarak cevap vermek isterim.
Servlet olarak yapılacak gibi görünüyor (web arayüz için), anlık giriş sayısı da yüksek olacak gibi, en mantıklısı o.
iyi çalışmalar