Bu hafta kısmet ise telefon alacağım 800 TL bir bütçem var fazla program delisi biri değilim internete gireyim kamerası güzel ekranı büyük bir telefon arıyorum.
yaklaşık 1 haftadır internetde araştırıyorum şu anda nokia lumia 720 benim için ideal gibi duruyor ama onunda sıkıntıları olduğunu duydum sizlerin önerebilceğiniz bir telefon varmı?