Merhaba
Arkadaşlar özgün yazı yazmakla adsensenin hiçbir alakası yok bence 100 özgün makale yazdım tık başı 0.01 $ veriyor yazık günah emeklerime....
Sonuna kadar haklısın.
2006'da özgün yazmaya başladım blog sitelerime adsense oran olarak yükseliş görmedim. Sadece seo olarak etkiledi PR olarak yükseldi.
Adsense oranı ile pek alakalı değil.
Bir çok arkadaş bunun bu şekilde olduğunu benden daha iyi biliyor.
(Ç)alıntı yazılar ile bile 0,** kazanan arkadaşlar vardır, biliyorum.