daha önceden yaptığım birşey ilgilenirseniz. skype: emrahkayisoglu

http://www.emrahkayisoglu.com.tr/resim/calisma/2.png

Buda kullanılan sistemden bir örnek isterseniz bu temayla isterseniz normal windows arayüzü olarak tasarlayabilirim.