bazı büyük kurumsal firmaların yazılım bölümlerinde staj ve çalışma yaptıkdan sonra şu kanıya varıyorum;
eğer bunu hobi için yapacaksan php en uygunu kaynağı en bol olanı ve açık kaynaklı tamamen ücretsiz alt yapısı vardır
fakat gerçekden bir meslek olarak yapılacaksa asp.net olmalı nedeni ise başlıca
tamamen microsoft lisansları altındadır
kulanılacak her sistemde microsoft ücretli lisanslarına ihtiyac duyulur
en büyük sistemler daima asp.net kullanır
öğrenmesi zordur(kaynak çok az olması ve yabancı dil gereksinimi)
bazı sertifika vb. şeyler ile rahatlıkla iş imkanı vardır