Webcontroller adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu dizi çok iyiydi ya la.
sıf ulvi için izliyordum birde abaküs
Penguenn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Özledik be
kesinlikle