hyPerdarKness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu zamana kadar hiç orjinal oyun almadım bu saatten sonra da almam heralde ama bu durumdan hoşnut değilim tabi ki elimde olsa her oynadığım oyunun orjinal kopyasını alırdım.
insana ayri zevk veriyor orijinal oyunlar. "ulan o kadar para verdik zevk almazsak olmaz" diye de dusundurmustur.