WapZap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


atomlari niye transfer ettik kisinin yapi bilgilerini gondersek daha zahmetsiz olur. oraya da bolca atom koyariz.
Orada başka atomlardan bir insan yaratırsak yarattığımız insan diğer insanın birebir kopyasını oluşturmak olur. Ortaya çıkan sonuç eski insan olmaz. Herşeyi ile eski insanın bire bir kopyası olur. Senin bedenindeki su molekülleri, kalsiyum molekülleri, karbon molekülleri ile transferi yapılan kişinin bedenindeki moleküller aynı olmaz. Gerçi bedenimizdeki moleküllerin büyük kısmı hücre yenilenmesi ve sıvı döngüsü ile atılıp yenileniyor. Kemiklerimiz bile her 5-8 yılda bir tamamen sıfırlanıyor. Ama beyindeki nöronlar, ve bazı hassas parçalar içindeki hücresel yapılar hayat boyu kalıyorlar. Bu yüzden ışınlanma bir transfer işlemi, kopya yaratma işlemi değil. Bu birine email ile bir resim göndermek ile posta ile bir resim göndermek gibidir. Email ile giden resin gönderenin bilgisayarındaki resmin bir kopyasının diğer bilgisayarda oluşmasıdır. Ama posta ile resim gönderdiğinizde resmin aslı elinizden gider. Sizin söylediğiniz bir canlının tüm moleküler koordinatlarını çıkarılıp, bu molekülleri yok ederek, karşı tarafta aynı moleküllerden aynı canlının koyasını oluşturmak. Ama mantık olarak siz eğer molekülleri transfer etmezseniz, bu taraftaki canlıyı yok edip karşı tarafta %100 eş değer bir kopyasını oradaki moleküler yapılardan inşa etmiş olursunuz )))