Anlatmak istediğimi tam anlatmaıyorum ama bölük pörçükte olsa bazı arkadaşalr anlamış ve güzel cevaplar çıkmış.
Mesele ışınlanma olurken iki farklı yerdeki hızların adamı etkileyip etkileyemeyeceği.
Stark Trek kafasıyla gidersek eğer Warp 2 hızındaki bir araçtan warp 1 hızında ki bir araca zıplama yaptığımızı varsayalım. Bu sıçramada bizim aracımız daha yüksek bir hızda hareket ediyor olacağından bizde araçla aynı hızda hareket ediyoruzdur.
Ama warp 1 hızındaki araca birden herhangi bir şekilde ışınlandığımızı varsayalım.
Warp 1 hızındaki araç daha yavaş gittiğinden biz ışınlandığımız sırada warp 2 hızında giden aracımızdaki hareket hızını warp 1 hızında giden aracın içinde de sürdürecek miyiz.
Marslılardan destek bekleniyor